خود آموز برنامه نویسی در 10 سال

اخیرا سایت قدیمی و معروف برنامه نویس همپای پیشرفت روز و بر اساس نیاز جامعه برنامه نویسان ایرانی دست به انتشار ماهنامه الکترونیکی تحت نام “نشریه الکترونیکی جامع برنامه نویسان” زده که در نوع خودش اقدام شایسته تقدیر و خوبی هست. در کنار این به هنگام مطالعه این نشریه مطلب بسیار جالبی نظرم رو جلب کرد که بد ندیدم شما دوستان رو هم از خوندنش بی بهره نذارم.

داستان از این قراره که یکی از بزرگان و با تجربه های دنیای برنامه نویسی با نام پیتر نورویگ در مقاله ای این سوال رو مطرح کرده که چطور ممکنه کسی در طی تنها چند روز و ساعت اندک برنامه نویس بشه و در ادامه اون رو از دیدگاه خودش و سایرین بیشتر مورد بررسی قرار داده. خود من شخصا سال ها پیش همین مسیر رو طی کردم و در حقیقت الان که تجربیاتم بیشتر از قبل شده، تک تک حرف های پیتر رو به خوبی احساس و درک می کنم. البته من از ابتدا اعتقاد نداشتم که با خوندن کتاب های برنامه نویسی در 24 ساعت برنامه نویس میشم اما به هر حال این سال ها دید من رو به مقدار زیادی تغییر داد.

بیشتر از این شما رو با حرفام آزرده خاطر نمی کنم و شما رو هدایت می کنم به سمت دانلود نشریه و خوندن این مقاله جالب:

رفتن به صفحه نشریه” برنامه نویس”

1 دیدگاه دربارهٔ «خود آموز برنامه نویسی در 10 سال»

  1. سلام،
    ممنون حامدجان، اتفاقاً من حدود ده دقیقه قبل از اینکه این پست وبلاگت رو بخونم مجله رو به پیشنهاد یکی از دوستان دانلود کردم و مطالبش رو از جمله همین مقاله رو تا حدودی مطالعه کردم.
    درسته، فکر نکنم 24 ساعت حتی برای مسلط شدن بر اصول کار هم زمان کافی یی باشه !!!
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *