سری ویدئو آموزشی با عنوان مبانی کار تیمی برای تیم های توسعه

اهمیت کار تیمی بر هیچ کسی پوشیده نیست، اما این وسط یه مشکل بزرگ وجود داره، اینکه ما چطور تیم بشیم و چطور کار تیمی کنیم؟ این سئوال رو ممکن هست خیلی از دانشجوها، افراد تازه کار و یا حتی برخی از افرادی که تجربه فنی زیادی دارن اما تا به حال جزو هیچ تیمی نبودن از خودشون بپرسن!

سری ویدئو آموزشی با عنوان مبانی کار تیمی برای تیم های توسعه

پاسخ های زیادی برای سئوال بالا وجود داره، اما هر پاسخی رو نمیشه ملاک قرار داد. پاسخ ما به شما تماشای ویدئوهای تهیه شده با عنوان مبانی کار تیمی برای تیم های توسعه و برنامه نویسی هست. البته پاسخ همه سئوالات شما داخل این سری ویدئویی نیست، بلکه به اساسی ترین و لازم ترین مواردی پرداخته شده که چند گام شما رو به جلو می بره. در این سری آموزشی ۶۲ ویدئو کوتاه و سریع به ساده ترین شکل ممکن مفاهیم را به شما آموزش می دهد.

چرا ما تماشای این ویدئوها رو توصیه می کنیم؟

۱ – برای اینکه این ویدئو توسط یک نفر مثل خود شما تهیه شده که سال ها وقت صرف یافتن پاسخ کرده.
۲ – برای اینکه این ویدئوها از دل تجربه واقعی بیرون اومده و صد در صد کاربردیه.
۳ – برای اینکه آموزش های ارائه شده داخل ویدئو کاملا بروز هست.

مخاطب این ویدئوها چه کسانی هستند؟

۱ – دانش آموزان و دانشجویان کلیه رشته های مرتبط با کامپیوتر
۲ – آزادکاران تازه کار
۳ – فارغ التحصیلان و کارجویان رشته کامپیوتر
۴ – افرادی که قصد دارند مدیر پروژه شوند
۵ – تیم های فنی ای که قصد راه اندازی یک استارت آپ در IT و تجارت الکترونیک را دارند
۶ – متخصصانی که تا به حال تجربه کار تیمی نداشته اند!

سر فصل های این سری آموزشی چیست؟

اخلاقِ تیمی و ارتباطِ تیمی
یکی از مشکلات و معضلات همیشگی در کار تیمی عدم تعامل مناسب و ناراحتی های ناشی از اون هست که همدلی اعضای تیم رو از بین می بره. این بخش سعی داره به صورت واقعی و به دور از شعار و نصیحت چنین مسائلی رو گوشزد کنه.

 آموزش Trello به زبان ساده
یکی از مشکلات کار تیمی این هست که بلد نیستیم از ابزارهاش استفاده کنیم. یا اگر می دونیم که ابزارهایی هست درست یا به موقع ازش استفاده نمی کنیم. خصوصا در بحث مدیریت تیم. بی حوصلگی و عدم اطلاع از ویژگی های چنین ابزارهایی یکی از دلایل ضعف کار تیمی هست. در این بخش سعی شده با مثال این ابزار به حد کفایت توضیح داده بشه.

آموزش GIT به زبان ساده
گیت (GIT) یکی از ضروریات کار تیمی است که برای مشارکت در امر کدنویسی و توسعه برنامه ها بسیارکارگشاست. این مورد رو نه توی دانشگاه بهمون یاد میدن و نه خودمون درست یادش گرفتیم. همین خلا خیلی به کار تیمی ایرانی ضربه زده و می زنه که باید با یک آموزش دلپذیر مخاطب رو تشویق به استفاده از این ابزار کار تیمی کرد.

استانداردهای کدنویسی
نوشتن کد تمیز با رعایت اصول نگارشی و مورد توافق تیم و جامعه برنامه نویسان باید از عادات اعضای تیم باشه که روند توسعه رو آسون کنه. توی این بخش به همراه مثال در مورد این مسائل صحبت میشه. به نوعی که تقریبا در همه محیط های برنامه نویسی صادق باشه.

 سایر ابزارهای مفید برای کار تیمی
ابزارهای مهم دیگه ای برای کار تیمی وجود داره که استفاده از اونها راندمان رو بسیار بالا می بره. از دفترچه یادداشت گرفته تا ابزارهای مدرن ارتباطی همچون نرم افزار Skype. این بخش به معرفی چند ابزار مکمل می پردازه.

آیا مشاهده این سری آموزشی رایگان است؟

بله رایگان هست.

 

برای مشاهده جزئیات دوره و تماشای آن کلیک کنید
 

5 دیدگاه دربارهٔ «سری ویدئو آموزشی با عنوان مبانی کار تیمی برای تیم های توسعه»

  1. مهدی پوراسماعیل

    خسته نباشی حامد جان. قراره علاوه بر مبانی سری دیگه ای هم منتشر بشه؟ به نظرم میشه نرم افزار های دیگه ای رو هم معرفی کرد که به درد میخورن.

  2. دانیال موحدنیا

    کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر به من کم خوبی کرد. الان نگاهم به یه سری از مساول عوض شده و فهمیدم بازار چی می خاد. فکر کنم این ویدئو هم مکمل خوبی باشه. تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *