پیش به سمت پول در وب فارسی!

چیزی که مشهود هست اینه که وب فارسی به نسبت سال های گذشته و علی رغم تمام نا رسایی هاش پیشرفتی قابل توجه داشته. از این منظر که افراد زیاد تری با کارکردهای اینترنت آشنا می شن و روز به روز (به نسب پتانسیل های وب ایرانی) خدمات و سرویس هایی معرفی می شه. یکی از جنبه هایی که همیشه مد نظر هست و میشه به وضوح ردی از اون دید، مسئله کسب و کار، کاریابی و کسب درآمد از طریق اینترنت برای شهروند ایرانی هست.

بنا بر همین نیاز روز افزون و به منظور تسهیل فرایند کاریابی برای دانشجویان، آزادکاران، فارغ التحصیلان و سایرین فهرستی از مهمترین وب سایت های فعال در زمینه کاریابی و کسب و کار اینترنتی ایرانی رو برای شما به صورت یکجا گردآوری کردیم. در همین جا جا داره تا از دوستم حمیدرضا کاظمی که در تهیه این لیست به بنده یاری رسوند کمال تشکر رو داشته باشم. لیست زیر بدون هیچ اولویت خاصی تقدیم شما همراهان میشه. بسیار خرسند خواهیم شد که اگر شما نیز از وجود سایتی در این باره مطلع هستید آن را با ما نیز از طریق بخش نظردهی در میان گذارید.

میهن جابز

میهن جابز یکی از سرویس های شرکت توسعه سامان می باشد که در جهت تسهیل در امر اشتغال راه اندازی شده است. این سایت مکان مناسبی برای معرفی توانمندیهای شما و پیدا کردن افراد مورد نظرتان می باشد.

پارس کدرز

هدف این سایت ایجاد ارتباط میان مجریان (برنامه نویسان، طراحان سایت، طراحان گرافیکی و …) و خریداران خدمات و تخصص مجریان است. روش کار سایت به این صورت است که خریدار پس از ثبت نام در سایت و ساخت حساب خریدار پروژه (درخواست انجام پروژه) خود را با انتخاب این گزینه از منو در سایت می‌گذارد. پس از بررسی پروژه توسط یکی از تسهیلداران سایت و تطابق آن با قوانین سایت پروژه تایید می‌شود و در لیست پروژه های سایت قرار می‌گیرد.

برنامه جو

برنامه جو، پرتـــــالی است که در آن سفارش دهندگان، پروژه و یا درخواست خود را ارسال کرده و کدنویسان (شامل برنامه نویسان، طراحان، نویسندگان و متخصصان) پیشنهاد خود را در مورد انجام آن پروژه ارسال می کنند. سفارش دهنده، بهترین پیشنهاد را انتخاب کرده و پروژه را به کدنویس مربوطه واگذار می کند. پس از تکمیل پروژه، سفارش دهنده مبلغ توافق شده را از طریق سیستم امانت گذاری و یا بصورت مستقیم به کدنویس پرداخت کرده و هر دو طرف نظر خود را در مورد یکدیگر و کیفیت خدمات به پرتال ارسال می نمایند. بطور خلاصه، برنامه جو پل ارتباطی سفارش دهندگان و کدنویسان مستقل می باشد.

آی تی جابز

به شما کمک مي کند تا با صرف کمترين زمان و هزينه، شغل مورد نظرتان را با ارائه رزومه اي از قابليت هاي علمي و تجربي خويش بيابيد.

جاب ای جنسی

این وب سایت  با هدف متمرکز سازی بازار کار جویندگان و کارآفرینان طراحی و گرافیک برای استفاده شما آماده شده است. این وب سایت یک پروژه غیر انتفاعی و شخصی است .

جامعه مجاز متخصصی نوفا

با تکمیل فرم سوابق کاري خود، مشخصات کامل خود را به ديگران، از جمله صاحبان مشاغل و جويندگان نيروي انساني، ارائه کنيد. و اجازه دهيد ديگران با داشتن اطلاعات کامل شغلي شما، با شما تماس بگيرند. مبادله اين اطلاعات بين شما و ديگر اعضا، امکان همکاري هاي مفيد ميان تمام اعضا را افزايش ميدهد.

ایران جاپ

مركز بين المللي كار در ابتداي سال 1379 با اخذ مجوز رسمي از وزارت كار و امور اجتماعي، تحت عنوان مركز مشاوره شغلي و كاريابي غير دولتي كار با مديريت آقاي رضا ريحاني بزرگ تاسيس و عمليات خود را در زمينه كاريابي داخلي آغاز نمود . مركز با در اختيار داشتن پشتوانه فني ، تجربي و علاقمندي مديريت و نيز توانائيهاي پرسنل كه عموماً داراي مدارج دانشگاهي بوده و به طور اخص در مقاطع كارشناسي مديريت، روانشناسي صنعتي و مهندسي تحصيل نموده اند در فاصله زماني كوتاهي با ارائه خدمات صادقانه و فعال توانست خود را به تكيه گاهي قابل اطمينان براي كارفرمايان و كارجويان بدل نمايد.

بازار کار

وب سایتی حاوی آخرین آگهی های استخدام دولتی، خصوصی به همراه ارائه اطلاعاتی مفید برای کارجویان.

کارمند

زندگی در خارج از کشور و بدور از دوست و آشنا و فامیل ، عدم آشنائی به زبان ، فرهنگ و آداب و رسوم ، تفاوت های تاریخی ، اجتماعی ، تربیتی و فکری ، همه و همه موجب آن گشته است که بسیاری از ایرانیان مقیم خارج با مشکلات شغلی ، مالی ، روحی و جسمی روبرو گردند لذا ما بر آن شدیم که دست اندر کار تهیه یک وب سایت کاریابی جهت تماس ایرانیان مقیم خارج از کشور با یکدیگر گردیم بطوریکه قادر باشند خودشان براحتی شغل اضافه نمایند و یا بدنبال کار بگردند.

جهان کاریاب

سیستم کاریابی و استخدام در ایران و جهان با امکان ثبت نام رایگان کارجویان و کارفرمایان.

بخش کاریابی وب سایت معروف ایستگاه

حاوی آگهی های متعدد و متنوع برای کارجویان و کارفرمایان.

بخش کاریابی سایت کلوب

حاوی آگهی های متعدد و متنوع برای کارجویان و کارفرمایان.

بخش کاریابی وب سایت نیازمندی ها

حاوی آگهی های متعدد و متنوع برای کارجویان و کارفرمایان.

جاپ این ایران

آگهی های ارائه شده در این سایت با توجه به اعلام نیاز کارفرمایان و آگهی های مختلف درج شده در رسانه های نوشتاری و غیره ارائه شده اند و سایت Job in IRAN هیچ گونه مسئولیتی در مورد محتویات آنها و مراحل بعدی ندارد. خواهشمند است در هنگام تماس و مراجعه دقت های لازم در مواردی همچون انطباق فعالیت آگهی دهنده با موازین قانونی عمل آید.

جاپ ایران

پايگاه اطلاع رساني شغلي دانش آموختگان آموزش عالی.

بخش کاریابی انجمن وب سایت مجیدآنلاین

حاوی اگهی هایی برای کارجویان و کارفرمایان شاغال در بخش IT.

بخش کاریابی انجمن پرشین تولز

حاوی اگهی هایی برای کارجویان و کارفرمایان شاغال در بخش IT.

واسطه

محل درج اگهی های طبقه بندی شده جهت یافتن کارمند و یا بهره گیری توسط کارجویان.

پرتال کاریابی ساحر

این سایت جهت تسهیل در امر اشتغال راه اندازی شده و مکان مناسبی برای معرفی توانمندیهای شما و پیدا کردن افراد مورد نظرتان می باشد. کلیه عواقب احتمالی مربوط به صحت و سقم اطلاعات درج شده در سایت توسط کارجویان و کارفرمایان برعهده خودشان بوده و هدف این سایت صرفا اطلاع رسانی در زمینه بازار کار میباشد.

کارآذین

مشاوره شغلی و کاریابی.

کاریابی امیرکبیر

مرکز مشاوره شغلی و کاریابی امیرکبیر در سال 1386 با اخذ مجوز از وزارت کار وامور اجتماعی و در شهرستان اصفهان تاسیس شد ، در این مدت ضمن استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات ارزشمند مدیران با تجربه در عرصه صنعت وآگاهی از مهارت های مورد نیاز کارفرمایان تلاش موسسه معطوف به بررسی چگونگی تامین سریع نیروی انسانی ماهر و متخصص و با انگیزه و ارائه مشاوره گردید و ضمن رایزنی با مراکز علمی معتبر وآموزش فنی،حرفه ای جهت تامین به موقع منابع انسانی وزمینه های همکاری دانشگاه و چگونگی استفاده از تجارب ارزشمند صنعتگران و انتقال آن به دانشجویان جهت تعمیق بخشیدن به مهارت آنان اقداماتی صورت پذیرفت .

آی آر اکسپرت

بخش کاریابی وب سایت مرجع متخصصین ایرانی.

مشاغل ایرانیان

شركت ارتباط سبز آسيا به شماره ثبت 233626 از بهمن ماه 1383 با پياده سازي سایت مشاغل ايران فعالیت خود را آغاز نموده است. فعالیتهای اصلی این سایت عبارتند از:1 ) پياده سازي جامعترين سيستم نيازمنديهاي تصويري در سراسر كشور. 2) بازاريابي براي صاحبان مشاغل. 3) بانك جامع اطلاعات مشاغل و صفحات اختصاصي. 4) فروشگاه آنلاين. 5) اجراي طرح كارت پس انداز.6 ) طراحي سايتهاي تخصصي. 7) کسب درآمد آسان براي کاربرانی که مایل به کار بازاریابی از طریق اینترنت می باشند.8 ) انجام تبليغات اينترنتي.

لازم دات کام

آگهی هایی برای کارجوبان.

شبکه مترجمین ایران

شبكه مترجمین ایران با ارائه خدمات 24 ساعته، ارائه سرویس های متنوع و استفاده از مترجمین متخصص و مجرب، سریع ترین و باکیفیت ترین ترجمه را در 23 زمینه تخصصی مختلف و بیش از 17 زبان زنده دنیا (انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیولی، ایتالیایی، عبری، روسی، تركی استانبولی و ….) را بدون نیاز به حتی یک بارمراجعه حضوری به شما ارائه می دهد. در کنار این، سیستم شبكه مترجمین ایران به سبب استفاده از معیارهای قیمت گذاری استاندارد، بهایی عادلانه را برای انجام خدمات خود پیشنهاد می کند. طیف وسیع خدمات، به همراه امکانات دیده شده در سیستم برای برقراری ارتباط سه جانبه بین مشتریان، مترجمین و سیستم به همراه خدمات پشتیبانی رایگان بعد از تحویل سفارش از نقاط قوت سیستم ما به شمار میرود. با توجه به نکات فوق، استفاده از خدمات شبكه مترجمین ایران، بهترین انتخاب برای افرادی به شمار می رود که دقت،سرعت، کیفیت و قیمت عادلانه ، فاکتورهای مهم آنها برای تصمیم گیری در انتخاب یک سرویس است

سایر سایت های نیازمندی

لازم به ذکر هست که به دلیل تعدد سایت های نیازمندی همچون ایستگاه، و وجود بخش کاریابی در اکثر اون ها، شما می تونین با جستجوی کلمه “نیازمندی” در گوگل به اکثر اون ها و بخش کاریابیشون دسترسی پیدا کنید.

13 دیدگاه دربارهٔ «پیش به سمت پول در وب فارسی!»

  1. بازتاب: links for 2010-08-25 « چغک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *