پلاگین ساخت شی درخت – Tree Object

به منظور هر چه غنی تر شدن ابزارهای بیلدر و کمک هر چه بیشتر به جامعه بیلدر کارها این پلاگین موسوم به Tree Object تقدیم شما می شود.بر خلاف سایر پلاگین های دیگه که به ازای هر گونه از شی مورد نظر می بایست شی پلاگین در پروژه قرار داد، این پلاگین میتونه به صورت نا محدود در زمان اجرا بر روی پنجره بیلدر ساخته بشه.

treeobject

علی رغم مشارکت کم و سرد بیشتر بیلدر کار ها در زمینه تهیه مثال و نوشتن فایل راهنما باز هم این بار از علاقه مندان به ساختن مثال و نوشتن راهنمای فارسی دعوت می کنم که تقاضاشون رو اعلام کنند.

توی بسته پلاگین دو فایل پلاگین رو خواهید دید. یکی به صورت فشرده شده با حجم 13 کیلو هست و دیگری بدون فشرده سازی با حجم 26 کیلوبایت که دوستان بر حسب شرایط می تونن ازش استفاده کنن. یک دلیل دیگر عرضه نسخه بدون فشردگی جلوگیری از بروز پیام های ناخواسته آنتی ویروس ها هست.  برای مشاهده نتیجه نهایی پروژه رو کنار پوشه Countries کامپایل و اجرا کنید.

در پایان نظرات، پیشنهادات، باگ ها و انتقاداتون رو در ادامه همین مبحث بیان کنید. لطفا دوستانی که از ویندوز ویستا بهره می برن نتیجه بررسی ها شون رو حتما اعلام کنند. ضمنا این پلاگین کاملا با زبان فارسی سازگار هست.

ویژگی ها:

– حالت راست به چپ کردن برای زبان های فارسی، عربی و …
– درج آیکن کنار هر گره درخت
– تغییر اندازه و موقعیت درخت در زمان اجرا
– باز کردن و بستن گره ها از طریق اسکریپت در زمان اجرا
– تغییر موقعیت و اندازه درخت در زمان اجرا
– مخفی کردن / نمایان ساختن در زمان اجرا
– فعال کردن/ غیرفعال کردن درخت در زمان اجرا
– تغییرمتن  آیتم ها در زمان اجرا
– ایجاد بینهایت درخت در زمان اجرا و تنها با یک شی پلاگین

نکته: این پلاگین به صورت رایگان عرضه میشه. کسانی که قصد استفاده از این پلاگین رو در برنامه های تجاری دارند باید به منظور کمک هر چه بیشتر به جامعه بیلدر یکی از کارای زیر رو انجام بدن:

– ساختن یک مثال کاربردی
– نوشتن یک مقاله آموزشی
– ساختن یک قالب گرافیکی

در غیر اینصورت استفاده از این پلاگین برای کسانی که ازش در پروژه های تجاری استفاده می کنند مجاز نیست و از نظر بنده حرام هست.

download

5 دیدگاه دربارهٔ «پلاگین ساخت شی درخت – Tree Object»

  1. پلاگين درست شده واقعاً عالي و بي نظير مي باشد اميدوارم در همه كارهايتان موفق بوده باشيد و از خداوند متعال براي شما آرزوي موفقيت در اين راه و در زندگي تان را دارم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *