ساختن فونت به صورت آنلاین بدون نیاز به هیچ برنامه ای!

این روزها مدام شاهد ظهور ابزارهای آنلاین و سرویس های جور وا جور هستیم که رنگ و بویی دیگه به وب تزریق میکنند و تجربه ای جدید رو برای کاربران رقم می زنن. یکی دیگر از این ابزارهای نو ظهور ابزار FontStruct هست که واقعا کار آمد طراحی شده و شایسته تحسین هست. معماری این سرویس بر پایه تکنولوژی Flash بنا شده و از این حیث باعث شده که توسعه دهندگانش انعطاف زیادی در ارائه ویژگی های مورد نیاز داشته باشن. مثل اغلب ابزارهای تحت وب این ابزار هم به رایگان در دسترس هست و افراد فعلا بدون هیچ دغدغه ای میتونن ازش استفاده کنن.

این ابزار یک ویرایشگر مطلوب و در عین حال کارا در اختیار کاربران قرار می ده تا اون ها به راحتی به تولید فونت های خودشون از نوع TrueType بپردازن و در صورتی هم که مایل بودن اون رو با سایرین به اشتراک با مجوز Creative Common بگذارن و اون رو در گالری ویژه ای که برای این کار تدارک دیده شده قرار بدن. برای نشر هرچه بیشتر این سرویس و محبوب تر شدنش ، توسعه دهندگان اون ابزارکی ( Widget ) رو تدارک دیدن تا افراد به آسانی بتونن ساخته هاشون رو در وبلاگ ها و سایت هاشون در معرض دید عموم قرار بدن.

تنها لازمه استفاده از این سرویس ایجاد یک حساب کاربری رایگان هست که تنها یک دقیقه وقت نیاز داره. من که از کار با این ابزار لذت بردم و البته یه چیزایی هم ساختم که روم نشد اون ها رو به اشتراک بذارم.

برای رفتن به سایت FontStruct کلیک کنید.

3 دیدگاه دربارهٔ «ساختن فونت به صورت آنلاین بدون نیاز به هیچ برنامه ای!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *