سیستم ارسال نظری که به نظر امیدوار کننده میاد!

برای خیلی از ماها پیش اومده که به از فرم های تماس با ما و ارسال نظرات یه سایت به منظور ارسال پیام خودمون استفاده کرده باشیم و موقع ارسال پیام هم خیلی امیدوار بودیم که دریافت کنندگان و مسئولین سایت به سرعت پاسخ بدن و خلاصه خیلی مایل بودیم بدونیم که سر این پیام ما چه بلایی میاد و ترتیب اثری بهش داده میشه یا نه؟

اما اخیرا شرکتی برای حل این مشکل یه سیستم ارسال و پیگری نظرات تحت عنوان SuggestinBox رو راه اندازی کرده که هدفش حل مشکلی بود که گفتم. خلاصه روال کار به این صورت هست که این شرکت با سایت ها قرارداد همکاری منعقد میکنه و به بازدید کنندگان این امکان رو میده تا پیام هاشون رو با ضمیمه کردن جزئیات کامل همچون عکس برای اعضا ارسال کنند. به همین منظور هم یک سری ابزار برای پیگیری وضعیت پیام در اختیار افراد گذاشته شده که بر همون اساس میتونن در زمان های بعدی از وضعیت مطلع بشن. جالب تر این هست که افراد میتونن سایر پیشنهاد های مشابه دیگران رو مشاهده کنن و یا در بین اونها جستجو کنند. حتی افراد می تونن برای حفظ حریم خصوصی خودشون پیام ها رو به صورت محرمانه برای گیرندگان ارسال کنند و متذکر بشن که مایل نیستن شرکت گیرنده پیام، نوشته اون ها رو در معرض دید عموم قرار بده. در این سایت از ویژگی های وب 2 همچون مشارکت جمعی بهره برده شده، به نوعی که یک که ممکن هست یک جریان پیشنهادات پویا به وجود بیاد و چیزی شبیه یک طوفان ذهنی اتفاق بیفته.

به هر ترتیب ایده جالب و مفیدی به نظر میاد و این طور تصور میشه که این سیستم بتونه نارسایی های سیستم ارسال نظرات کلاسیک رو از بین ببره. باید منتظر بود و به نظاره نشست.

برای بازدید از سایت اصلی کلیک کنید

3 دیدگاه دربارهٔ «سیستم ارسال نظری که به نظر امیدوار کننده میاد!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *