توصیف Freelancer از زبان دیگران

با فرشاد و وبلاگش جدیدا آشنا شدم. در حین گشت زدن متوجه مطلب جالبی در مورد آزادکاری و Freelancing شدم که فرشاد خان برگردانش رو از سایت محبوب Sitepoint انجام دادن. بد ندیم که از یاران همراه این وبلاگ هم دعوت کنم که سری به وبلاگ فرشاد بزنن و روایتی دیگر از آزادکاری رو بخونن.

سلام بر همه دوستان. امیدوارم که سال خوبی رو شروع کرده باشین و تعطیلات خوبی رو پشت سر گذاسته باشین. اولین پست امسال من مربوط به دوستانی میشه که دوست دارن خودشون کار کنن و به قول معروف رییس خودشون باشن و یا به قول خارجیا Freelancer باشن. این پست برگردان فارسی مقاله ای است که در سایت Sitepoint دیدم و برای شما ترجمه کردم. امیدوارم براتون مفید باشه.

چگونه یک Freelancer موفق باشیم ؟

صرفنظر از اینکه چقدر توانایی دارید، همیشه حرکت کردن به سمتی که بخواین برای خودتون کار کنین آسان نخواهد بود. و اگر خارج از کنترلتان مجبور شوید که برای خودتان کار کنید وضعیت سخت تری خواهید داشت. موفق بودن در Freelancer بستگی به داشتن شخصیت و کاراکتر Freelancer بودن به همراه توانایی داشتن برای مقابله با شرایط می باشد. در زیر نگاهی به خوبیها و بدیهای Freelancer بودن و ویژگیهایی که یک Freelancer باید داشته باشد خواهیم انداخت.

ادامه مطلب در وبلاگ فرشاد…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *